Sportem ku kráse!

29. dubna 2009 v 12:26 | Kikuska |  Životný štýl, buď FIT
Sport? Nestačí, že doma občas seběhnu schody, když jdu pro pití? I to je dost velká námaha! A ty mi budeš říkat něco o sportu? - Takhle nějak by začala konverzaci o sportu jedna moje známá. Jenže se šeredně mýlí, právě to, že je pro ní námaha i každodenní pohyb(mezi ten patří třeba to, že si musíš dojít na záchod, jít na zastávku, do města...), je způsobeno tím, že nesportuje.

Díky sportu se totiž budeš cítit lépe, ovšem nejen fyzicky, ale i psychicky. Co myslíš, že ti zaručeně pomůže proti špatné náladě, kvůli pětce z matiky? Čistý vzduch a pohyb!

Běh

Běh je jeden z nejvíce návykových sportů vůbec. Jak mile si zvykneš pravidelně běhat, budeš mít potřebu běhat stále. Ale narozdíl od závislosti na cigaretách, je tato závislost zdravá a prospěšná. Ze začátku je možné, že tě bude běhání nudit a budeš k němu mít odpor - komu by se taky chtělo vyběhnout ven, do té zimy a běhat kolem celé ulice? Ale i to se dá přežít - věř mi. Vem si s sebou třeba nějakou hudbu (MP3, walkman...), psa, nebo můžeš vytáhnout i svého kluka. Na zimu hned zapomeneš díky bundě. Ale dej si pozor, tvé oblečení nesmí být příliš teplé. Vem si s sebou na běhání půl litru vody a do batohu si zabal také bundu. Běhat budeš v méně horkém oblečení, ale až se spotíš, je nutné mít po ruce teplou bundu. Pokud bude venku moc velká zima(zatím to moc nevypadá), radši nechoď nikam. Můžeš si třeba zacvičit doma.
V létě nezapomeň na dostatek tekutin. Zdá se to složité, že? Ale není, je to především zábava. Ovšem pokud si i tak myslíš, že bys to nezvládala, ale i tak chceš zaplnit volný čas, nebo shodit nějaká ta kila, můžeš posilovat i doma.

Sedy-lehy

Nejlepší a taky nejúčinější cvik na břišní svaly jsou sedy-lehy. Jak na ně? Nejprve si připrav na zem měkkou podložku, nebo můžeš ve výjimečných případech cvičit na posteli. Zásadně necvič na tvrdé podlaze bez podložky, nejen, že to bolí, ale ničíš si tím záda. Když budeš mít připraveno něco měkkého pod sebe lehni si na záda a ruce dej za hlavu, pokrč nohy a přitahuj tělo k nohám. Nikdy úplně nedolehávej. Tak zvané krátké sedy lehy mají větší účinek.

A co víc?

Uvidíš, že za pár měsíců budeš spokojená a jestliže chceš posílit i jiné části těla, můžeš s podívat na různé stránky, kde najdeš zajímavé cviky. Věř ale, že ty tipycké jsou také účinné, jako například kliky(Posilují svaly na rukou a prsní svaly), dřepy(posilují nohy) a mnoho dalších.. Pokud tě ale ani toto neláká a patříš mezi ty holky, kterým štěstí přálo a mají doma rotoped, vrhni se na něj. Výhodou rotopedů je, že posiluješ nohy a zároveň se můžeš třeba učit, nebo sledovat televizi. Tak hlavně neseď u počítače, a vrhni se na nějaké cvičení, popřípadě můžeš začít s nějakým opravdovým sportem a příhlasit se do nějakého koužku(atletika, sportovní tancování,...).

A hlavně nazapomeň: ,,Sportem ku zdraví"... a kráse

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama